blog

blog

Читаоци

Архива чланака

Translate

понедељак, 27. октобар 2014.

Здравље у тањиру зачињено дезинформацијама

У данашњем додатку Политике  - Здравље у тањиру објављео је пар чланака који су  ме "запрепастили". Питам се да ли дневне новине са реномеом какав  више од једног века има Политика може да дозволи себи да објављује баш све и свашта.
 У чланку  под називом "Храна као утеха",  написано је нешто што ме је оставило без текста.
Каже др.Ото Варбург је 1923. год. добио Нобелову награду за откриће узрока рака. Прво поменути немачки доктор, добио је Нобелову награду 1931.год за откриће својстава и начина деловања респираторног фермента (Ото Хајнрих Варбург (нем. Otto Heinrich Warburg) је немачки биохемичар и физиолог, добитник Нобелове нагреде за физиологију и медицину 1931. године, за истраживања о цитохромима у ћелијској респирацији. Ото Варбург се данас сматра једним од водећих цитолога 20. века).Колико пратим литературу и поседујем информације о узроку настанка рака - канцера није ми познато да је откривен узрок. Истраживања се воде са разних страна - биохемије, биофизике, физиологије.....Онај ко открије узрок стварања канцерогених ћелија вероватно ће добити Нобела истог дана. Позивање на "заборављено" откриће др.Варбурга, делује ми као вређање интелигенције свих оних који даноноћно раде на открићу узрока.....
Аутор текста је очито (не)спретно користио још (не)спретнији текст Ивоне Живковић, која се (не)славно позива на књигу "The Cancer Industry" by Ralph Walter Moss, који се бави популаризацијом науке и писањем књига тог садржаја, иначе велики заговорник алтернативне методе лечења канцера и велики противник хемотерапије. Текст се "ослања" на садржај на страни  http://www.ivantic.net/Ostale_knjiige/Zdravlje/rak.htm

Други чланак од кога ми је скочио притисак је да ЦВЕКЛА диже притисак да би "демант" била кратка прича о благости ЦВЕКЛЕ. Волела бих да ми неки здравствени радник појасни ово небулозно писање

Нема коментара:

Постави коментар