blog

blog

Читаоци

Архива чланака

Translate

четвртак, 06. новембар 2014.

Nije srpski lupati

Moja inspiracija, moja vizija, moja želja, moj cilj je - Nobel.
Bogoljub Karić, biznismen

Moje je tvrdo uverenje: bolje sporije ali brže.
Vojislav Koštunica, kandidat za premijera (januar 2004)

Broj Srba koji su pobijeni na Kosovu ostaće nepoznat sve dok se svi ne vrate svojim kućama.
Zoran Anđelković, predsednik Privremenog izvršnog veća Kosova

I poslanici su jedna vrsta ljudi.
Vojislav Koštunica, predsednik DSS

Da bi mi se svideo, muškarac mora da ima sve što ja nemam, da je smiren, fleksibilan, da ima nešto u glavi.
Maja Nikolić, pevačica

Zbog prisluškivanja, ponekad tri sata ne mogu da se prikačim na internet.
Ivica Dačić, poslanik SPS

Nisam otišao na pecanje u Ameriku, jer se jedan član Al Kaide zove slično kao ja.
Šaban Šaulić, pevač

Bili smo za ljudska prava kada ljudi još nisu znali šta je to.
Žarko Korać, potpredsednik Vlade Srbije

Kokain je kao pasulj. Može da bude i kreativan i grozan. Neko od toga samo prdi, a neko napiše najlepšu pesmu.
Goran Bregović, muzičar
Nalog da pišem novi roman dao mi je lično Bog.
Ljiljana Habjanović Đurović, književnica



Нема коментара:

Постави коментар