blog

blog

Читаоци

Популарни постови

Архива чланака

Translate

четвртак, 06. новембар 2014.

Srbi i Kultura - U Srbiji (ne)manjka pismenost....

Jednog dana ću imati svog ličnog čitača koji će mi čitati knjige dok ja radim.
Vendi, estradna umetnica

Pročitala sam sve što je vredelo od knjiga, a prevedeno je na naš jezik. Sada sam se tu negde zaustavila i jedva čekam kada ću da umrem. Ako je sve tako kako one pišu, ja jedva čekam da umrem.
Vesna Zmijanac, estradna umetnica

Bila sam vrlo polaskana što ljudi koji pripadaju opoziciji vide u meni jedan potencijal koji bi mogao mnogo da uradi u oblasti kulture.
Zorica Brunclik, pevačica, član JUL-a

Kao veliki kolekcionar starina i umetničkih slika, ja sam živi dokaz da pevačice nisu glupe.
Vera Matović, estradna umetnica
Njegoševo djelo je genocidno.
Novak Kilibarda, crnogorski književnik i političar

Goran (Bregović prim. ur.) bi, kad uzima romske pesme, mogao da proveri šta znače, pa mu se ne bi omaklo da se pesma zove „Te kuravle“, što znači „Da te ********“.
Dragan Knežević, kompozitor, najavljuje tužbu protiv Gorana Bregovića zbog krađe jedne pesme

Kan, kakvo sranje!
Emir Kusturica, reditelj, dobitnik „Zlatne palme“ na festivalu u Kanu

Zahvaljujući batinama koje je dobio Branislav Lečić je postao ministar. Da je dobio više, možda bi bio i premijer. Ja nisam dobijao batine, jer kad god bi policajci podigli pendrek, prepoznali bi me i rekli: „A, ti si Boro, izvini.“
Bora Todorović, glumac

Нема коментара:

Постави коментар